על החברה

לקוחות החטיבה מגיעים מתחומים וממגזרים שונים - תעשייה, הייטק, צבא וממשל, בתי חולים וכי"ב.  בחלק מהמקרים מדובר בקמפוסים גדולים, מפעלים וחברות הייטק שמטופלים בצורה מקיפה ע"י צוותים קבועים, ובמקרים אחרים מדובר בסניפים של משרדי ממשלה, בנקים, מגדלים, רשתות מסחריות ותחנות דלק, שנתמכים ע"י מערך נייד של צוותים טכניים, שפרוסים מדן ועד אילת.
חטיבת האחזקה מטפלת בכל המערכות והתשתיות במבנה: חשמל , מיזוג אוויר (כולל חדרי קירור), גנרטורים, מים ושפכים, מעליות, דחסני אשפה, שערים ודלתות אוטומטיות. במידת הצורך, מופעלים קבלני משנה וספקים נוספים לטובת ציוד ייעודי, התקנות, שדרוגים ושירותים משלימים.
תכנית האחזקה נבנית בהתאם לצרכים, תקציבים ותפיסת האחזקה של הלקוח.  הסינרגיה של יכולות ומשאבים – הנדסיים ותפעוליים - בתוך אלקטרה מייצרת ארסנל רחב ואפקטיבי של שירותים, תחת מטרייה ניהולית אחת (אלקטרה אנרגיה, אלקטרה מעליות, אלקטרה דנקו- בנייה ועבודות גמר, כיבוי אש, גנרטורים וכו') כמו כן, נעשה שימוש בפלטפורמות מתקדמות לניהול אחזקה, לטובת בקרה ומעקב אחר מלאים ולוחות זמנים, נהלי אחזקת מנע ועמידה ב – SLA. כל התהליכים ושגרות האחזקה – מנע ושבר – מטופלים ומבוקרים בקפידה, תחת פרוטוקולים ואינדיקטורים ברורים, מה שמאפשר ללקוחות שלנו ראש שקט ויכולת להתרכז בפעילות העסקית שלהם. הם יודעים שפעילות האחזקה שלהם נמצאת בידיים טובות.
כארגון שירות מוביל, אנחנו שוקדים כל הזמן וללא הפסקה על שביעות הרצון של הלקוחות שלנו. מעבר למשוב קבוע ושוטף, אנחנו מקפידים על פגישות תקופתיות ודוחות אחזקה, שבהם נבחנים ביצועים ומדדים אל מול משאבים, יעדים ותקציבים. יחד עם הלקוחות שלנו אנחנו מנתחים סטטיסטיקה של קריאות שירות ומאפיינים מגמות, בעיות וכשלים מערכתיים, כדי לטפל בהם באופן מובנה.
הלקוחות שלנו נהנים גם מקשת רחבה של שירותים משלימים, ע"י מטה החטיבה. המחלקה ההנדסית, מעגלי הגיבוי והתמיכה של אלקטרה והרכש המרכזי של הקבוצה, מבטיחים זמינות של חלקי חילוף וטיפול מקצועי גם בבעיות מורכבות, בכל זמן ובכל מקום. הפריסה והיקפי העבודה של אלקטרה מאפשרים אפקטיביות מיטבית במחירים תחרותיים, תוך שמירה על איכות ומקצועיות.
איכות ובטיחות הם חלק אינטגרלי מההוויה והתרבות הארגונית בחטיבת האחזקה. מדובר באבני יסוד בהתנהלות השוטפת של עובדים בכל הרמות והדרגים ומתוך מודעות ומחויבות לעניין. החברה ועובדיה עומדים בדרישות התקנים הרלוונטיים: ISO 9001, המינהל האמריקאי לבריאות ובטיחות בעבודה  OSHA), הנחיות סביבה, בריאות וגהות ( EHS) וכל התקנים הבינלאומיים המחמירים לבטיחות, איכות ושירות יעיל. סקרי איכות ע"י מהנדס מקצועי, נערכים באופן שוטף בכל האתרים שבהם אנחנו עובדים, והם מלווים בדוחות מפורטים, עם התייחסות ומעקב אחר כשלים ונקודות לשיפור. סקרי סיכונים וטיפול מקצועי במפגעים פוטנציאליים, נערכים לפני כל פעילות משמעותית חדשה. כל עובדי החטיבה עוברים הדרכות והסמכות שוטפות בנושאים אלו, וכולם מיודעים בתחקירים ולקחים שמופצים לצורך שימור ותחזוקה של מודעות וערנות.